fredag 30 oktober 2009

Fars dag - kortinspiration

Jag hittade en rolig utmaning hos Kortinspiration; ett kort till fars dag med blommor som det ska stämplas på.

Här är mitt kort; mönstrade papper från Daisyd's, alfabetet är QK Chemistry, även skjortan är en Qk-die (shirt & tie KS-0688) och blommorna är en kombination av punch och prima. Det kanske är lite svårt att se det stämplade på blommorna, men om ni klickar på närbilden så kanske det går bättre.




Idag fick jag läsa på Stämpelsnack att det inte blir någon stämpelstafett 2009; det känns jättetråkigt, men jag får hoppas att den "ersättningstävling" som Lisa utlovat på samma sida blir lika utmananande.

4 kommentarer:

Lillnettan sa...

Åh så sött kort!
Tusen tack återigen för de utstansade orden som du skickade till mig - här är en länk till vad jag gjorde med dem...

http://lillnettan.wordpress.com/2009/10/28/panduro-creative-challenge/

Mrs Sophie sa...

Tack snälla för din fina kommentar!
Hoppas helgen varit bra & att du får en fin vecka.
/Sofia

Tesa/Therese sa...

Underbart kort du skapat. Tack för dina ord. Kram Tesa

E sa...

Vilket gulligt kort! Får ta tag i ett litet fars dag kort här oxå..
Ang lacksigill, jag trodde det skulle va svårare, men testade bara en gång innan jag gjorde den på kortet...men det kanske va nybörjartur:)
Kram