söndag 16 januari 2011

Inspiration Swe scrapbook - julkort nr. 2

Efter en ganska intensiv arbetsveckavecka med en rejäl förkylning och tjänsteresa till Karlstad så har helgen varit ganska lugn. Igår så var vi hemma hos Roberts pappa och blev bjudna på en fantastiskt god middag och många underbara historier och idag har jag börjat sortera lite i pysselrummet och försökt tömma tvättkorgen. Det har inte blivit så mycket pysslande men en hel del sortering framför allt av mina stämplar som jag behöver få lite bättre ordning bland. Ett par kort har det dock blivit och det första är årets andra julkort: gjort efter inspiration av Swe scrapbooks kortutmaning.

Med tanke på texten så får det här julkortet ges bort med tillhörande glögg!





Jag har gjort ytterligare ett kort idag, men det är till min lillasyster Carolina som fyller år i morgon så det får jag visa lite senare när jag vet att det har kommit fram.

Kram fia

2 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Åå ett alldeles underbart julkort :)
Tack så mycket för att du ville visa det för oss på swe! Glöm nu inte att hålla utkik i bloggen nu på söndag, kanske viasr vi just ditt kort under "Veckans Highlights" :)
// Åsa - Inspiratös på Swescrapbook

Laila sa...

Jag bara älskar det här ljuvliga kortet! ♥