onsdag 7 september 2011

Förvaring - Copic ciao

Nu måste jag börja rensa lite i mitt pysselrum för jag kommer snart inte in här. I mitten/slutet av september så kommer jag att lägga ut massor av auktioner på Tradera, så håll utkik. Bland annat så kommer jag att sälja ett av mina plexiglasställ till pennorna från Copic. Jag köpte tre stycken men inser att jag bara behöver två för jag har ännu (efter snart två år) inte fyllt dem riktigt. Jag har också bestämt mig för att sälja alla mina monterade stämplar eftersom jag inte har något ställe att förvara dem på och bland annat är det fina kossor från Penny Black och massor av Fluffles från Stampendous.

Här är en bild på den smarta och smidiga pennförvaringen.

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Hej!
Vad skall du ha för stället?
Kram// Inga

Fia sa...

Jag tänkte lägga ut det på Tradera så får vi se vad jag får. De är ganska svåra att få tag i eftersom Copic styr vilka som får vara återförsäljare av dem. Håll utkik på Tradera, du kanske kan fynda!