tisdag 14 februari 2017

Kollegor och arbetskamrater!

Jag har fantastiska kollegor och även fantastiska före detta kollegor. När jag tänker tillbaka så har jag alltid haft tur med arbetskamrater och har vänner från alla mina arbetsplatser så långt tillbaka som till när jag gick på gymnasiet och extraarbetade på Åhléns. Jag borde massproducera kramkort och skicka till var och en av dem för de är ett av skälen till att jag är den jag är!

Men just idag har jag uppmärksammat en av alla de "föredettingar" som betyder extra mycket för mig. Jag älskar grafiskt material och är ganska bra på både Photoshop och Indesign men jag har en gammal kollega som är grym och en stor inspirationskälla! Tack Monkan, du är fantastisk!





Mönstrade papper från Basic Grey.
Stansat från Spellbinders och Fawn Lawn.

Inga kommentarer: