tisdag 6 oktober 2009

Friday Sketchers nr. 72

I kväll fick jag absolut ingenting gjort i pysselväg; Bjarne hade kommunstyrelse hela kvällen och redan i går varslade han om att han inte skulle vara hemma före 23.00. Och när jag kom hem från jobbet så fastnade jag framför tv:n med datorn i knät, jag såg; Vem vet mest? följt av Halv åtta hos mig, sedan började Färjan, direkt efter det Hollywood fruar och kvällen avslutades med Roasted på Kanal 5. Jag tror jag har avverkat tv-tittande för en hel vecka. Ja, förutom att jag måste se Desperate housewives som har säsongspremiär.

Här är mitt kort som gjordes i söndags efter Friday Sketchers skiss nr. 72. Papper från Maja Design och stämpelmotiv av Badanka.

3 kommentarer:

Karin sa...

Gorgeous card, beautiful colours and love the sweet image.

Karin xx

Tesa/Therese sa...

Åhhh, så härligt krispigt julkort. Snyggt. Tack för dina ord hos mig :o). Kram

Sofia H sa...

Åh vilket härligt kort!! Tycker du är jätteduktig. Jag har ingen inspiration ibland, fast jag så gärna vill göra kort. Kul att titta på andras fina alster då.
Ha en god fortsättning.

// Fia Munkedal