onsdag 7 oktober 2009

Kramar

Till JP's Oktoberfestival så har jag gjort ett höstigt kort. Ett måste för utmaningen var att få med ordet "kramar" och det blev "Oktober kramar". På tal om höst, jag vaknade av ösregn och full storm i morse. Ljudnivån, när regnet slog i fönstren och vindarna slet i vår inglasade balkong, var öronbedövande och det var helt omöjligt att sova. Vid tretiden i morse så gav försöken att somna om och satte mig en stund i soffan och tittade på regnstormen, och vid halv fem i morse satt jag vid pysselbordet och gjorde det här kortet, som jag till och med hann fotografera innan jag satt mig på tåget vid kvart över åtta! Det var en ganska skön känsla att hinna skapa lite innan arbetsdagen börjar, men tre är i tidigaste laget att vakna och just nu känner jag mig ganska trött!

1 kommentar:

yes sa...

Jätte snyggt!!
kram ylva