tisdag 1 september 2009

Hem ljuva hem!

Efter en vecka i Västerås så är jag så glad för att få vara hemma igen. Hem ljuva hem...... och jag har saknat mitt pysselrum helt otroligt mycket. Igår låg jag på soffan hela dagen. På eftermiddagen så fick jag riktigt hög feber och blev lite orolig för flunsan. Men nu känner jag mig pigg igen och det var nog bara lite efter-konferens-trötthet som tog ut sin rätt. De senaste tre veckorna så har jag bara vara ledig i två dagar och har arbetat nästan 160 timmar. Så i dag ska jag unna mig att sitta vid pysselbordet hela dagen. Kommande helg ska jag scrappa ett stämmo-album. Jag har massor fina bilder från konferensen, även om jag bara fotograferade vid två tillfällen. Jag måste även sätta igång med några halloween och fars dag kort och så ligger jag återigen efter med julkorten.

Här kommer lite inspiration som jag tänkte använda mig av:

Septemberskiss från Svenskscrapbooking.

Månadsutmaning från Svenskscrapbooking är "glädje".

Mojo Monday Week 102.

Kortskissen #61.

Nu ska jag fortsätta på en layout som jag började på när jag fick hem den underbara serien Lemonade från Basic Grey.

Inga kommentarer: