tisdag 22 september 2009

Många frågor.....

Feberrusig som jag är så orkar jag inte göra så mycket. Men tankarna vandrar iväg när jag ligger på soffan eller sängen och längtar efter att få ork att pyssla lite. Blir det någon stämpelstafett hos Stämpelsnack i år? Förra året kunde jag inte vara med eftersom vi flyttade mitt under tiden som den höll på och alla mina saker var nedpackade under två veckor. Om det blir ett "race 2009" så ska jag definitivt vara med! Jag har länge undrat över höstens LC-mässa också, men nu har jag förstått att det inte blir någon mer i år. Det är lite tråkigt för det var himla trevligt och bra upplagt under vårens träff då jag bland annat gjorde korten som syns på den lilla bilden.

Ja, om jag bara blir lite kryare så ska jag åka till Mia och Norsborg på pysselträff på lördag, tillsammans med Maria. Och så ser jag fram emot slutet av oktober när jag ska träffa Elisabeth, min DT-kollega från Bumblebee under Stockholm City Scrapträff.

Ja, nu ska jag gå och lägga mig en stund och fortsätta att drömma om mönstrade papper och stämpelmotiv.

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jobbigt med feber.. Hoppas du kryar på dig snart!

Supersött kort du fick gjort på träffen, synd att den är inställd nu, men det kommer väl fler får man hoppas!

Ha de så gott, krya på dig!
Kraaam / Angelica