söndag 2 augusti 2009

Mer Lemonade från BG

Jag ääälskar verkligen Basic Greys nya serie Lemonade. Ungefär lika mycket tycker jag om Bella som är en fantastiskt klok, glad och underhållande tjej som inte gillar att bli fotograferad; några bra kort hann jag dock ta när vi var i Västerås i juni. Har jag tur så kikar hon inte in i bloggen igen; när jag gjorde den första layouten och la ut den i bloggen så fick jag en sur kommentar!

Mönstrade papper från Basic Grey, band från Fancy pants, rubruken har jag stansat ut i överblivet fotopapper. Blomman är en kombination av Prima och Doodlebug och glassen kommer också från Basic Grey.



Nu ska jag städa lite vid pysselbordet så att det ser fint och inbjudande ut med förhoppning om att jag orkar pyssla lite under någon kväll den kommande arbetsveckan! Förra veckan lyckades jag inte så väl och ännu värre; jag försov mig både onsdag och fredag.

1 kommentar:

~:Johanna:~ sa...

Jag håller verkligen med dig om att Lemonade är superfina papper.

Vad många fina julkort du har gjort.

Jag såg att du bor i närheten av Enköping och tänkte då passa på att berätta om pysselträffen som jag och två kopisar ordnar den 19-20 september. Vi har bara 10 platser kvar nu. Kika in på hemsidan för mer info: www.enkopingspyssel.se

Ha en bra dag // Johanna