måndag 9 mars 2009

Veckans tips

Ja, så är det måndag igen. Bjarne är på möte ikväll och jag har varit ute och gått en sväng men sitter nu med datorn i knät och rensar vår tv-box. Vi har en inspelningsbar box och "tyvärr" så spelar jag in mer än vad jag tittar på så ibland måste jag rensa. Men med min simultanförmåga så kan jag ju även sammanfatta veckans tips.

Scraparazzi har nu öppnat sin butik på Södermalm här i Stockholm. Jag har inte besökt butiken ännu, men gillar bloggen och särskilt delen om tips och trix.

Veckans skiss hos Kortskissen är helt underbar, och ni finner den här. Även Tingtura har en jättefin skiss den här veckan.

Pyssloteket har 25% rabatt på alla band, punchinella, paljettband, pärlfloss, garn och tråd, och Skapa Hobby har fått hem jättefina papper.

Nu så ska jag gå och lägga mig och läsa de sista kapitlen i Liza Marklunds "En plats i solen".

Inga kommentarer: