söndag 15 mars 2009

Lo kocken

Nu har cybercropen på Scrappers börjat och mitt första alster blev en lift av Maja/eyovines LO som syns i den lilla bilden.

Jag har använt papper från Sweetwater; "sunwashed" och "wishes", band och blommor är en blandning av Doodlebug och annat som jag hittat i lådorna. Rubriken är gjord med alfabetet Merry från Quickutz.



Ikväll ska jag ta hand om mina krukväxter, städa garderoben och kanske se veckans Beckfilm, men först ska jag kika runt bland några favoritbloggar och se vad som har skapats under helgen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, tack för kommetaren hos mig!
Vilken härlig lift du har gjort.
Roligt med crop, men jag hinner inte vara med tyvärr.
Ja julkort ska vi ju göra, och du har varit duktig ser jag. Själv ligger jag lite efter, 7 kort är gjorda, så nu blir det att ligga i!
Anita

Lotta sa...

Härlig LO.....härliga färger:) Och jag gillar verkligen LOen här nere åxå om Rensa fisk.....Snyggt!

Cath. sa...

Jättehärlig lift tycker jag! Ljuvliga fäger men jag älskar ju rosa!
Tack för kommentaren hos mig, det värmer så mycket!

Anonym sa...

Vad duktig du är på att göra LO.s.
Har provat det, men tycker att det är svårt att få till.
Jag gör mest kort, till jul t.ex,
och födelsedagar.

Dina bilder som du fotar är helt fantastiska, jättefina.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha det så gott // Nettan

LC mässan sa...

Hej Fia!

Lc mässan här! Vi kan tyvärr inte hitta din mailadress! Kan du maila oss så vi får den igen!

Kram

Anonym sa...

Åh så fina samstämda layouter!!