lördag 21 mars 2009

Rapport från LC-mässan

Oh, jag är så glad för att jag vann en biljett till LC-mässan för annars hade jag gått miste om en fantastisk lördag. För att sammanfatta dagen så finns det ett bra ord; wow! Allt var perfekt. Lokalerna var ljusa, fina och med mycket plats, maten var jättegod, utmaningarna jätteroliga och priserna helt fantastiska. Dessutom har jag upptäckt nya butiker som fanns på plats och som hade imponerande sortiment och bra priser.

Under dagen har jag hunnit med två kort och en LO, men jag har också hunnit shoppa hos Papprika, Oppio Scrapbooking och Mians scrap och design. Efter lunchen tog jag en promenad och tittade in hos Laila på Skapa Hobby, men hon hade fullt upp det var massor med folk i butiken. Ena sekunden så såg jag henne sitta och visa någonting i pysselhörnan och i nästa så hjälpte hon en kund så jag störde henne inte. Vid åtta-tiden ikväll så hade jag så himla ont i ryggen och kände att jag inte kunde sitta mer så jag åkte hem och ska nu lägga mig i badkaret med ett glas vin. I morgon ska jag tillbaka till mässan och "tvålpalatset" och ska ha med mig kameran för att få en kurs i fotografering av duktiga "Badanka".

Jag vill passa på och skicka en tanke till de fantastiska arrangörerna Ulrika och Michaela och ett tack till Mia som skött hela hushållet under dagen; till och med disken! Jag har även funnit några nya duktiga scrapvänner som jag lagt till i min blogglista men som ni även finner här:
Sepideh, Linda och Anna.

Imorgon ska jag fotografera min skapelser också så att ni får se dem!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh det låter verkligen som en grym lördag:) Är en aningens avis....jag hade gärna åxå varit där....Ska bli riktigt spännande och se dina foton sen:)

Ha en minst lika bra dag imorgon!
Kram

Anonym sa...

Hej Fia!
Ja, visst hade vi en fantastisk dag! Det var trevligt att lära känna dig! Du är så duktig! Det du inte vet är att strax efter att du åkte hem vann du ett jättefint pris för din vackra layout! Ett stort grattis!