söndag 8 mars 2009

Nytt i pysselrummet

Mina föräldrar har varit här i helgen och använt gästlägenheten för första gången. Lägenheten ligger på bottenvåningen en våning under oss så det är ju lite insyn, men annars är den helt perfekt. Det är en stor lägenhet med kök och badrum och det finns två sängar, två gästsängar och ett jättestort middagsbord med plats för många personer.
Vid tiotiden i lördags så for vi till IKEA med en lång inköpslista och vi hittade allt vi skulle ha och lite till. Vi har fräschat upp vardagsrummet och köpt både hyllor och stänger till pysselrummet så att jag kommer i ordning där. Först hade jag tänkt att köpa serien "Grundtal" men när jag tittade lite närmare så tyckte jag att den kändes lite hård och kantig, så jag valde "Bygel" istället. Redan i lördags började jag sortera lite och just nu så har jag sorterat varma och kalla färger för sig, vi får se om jag kommer på någon annan sortering lite längre fram som är bättre. Här kommer några bilder från pysselrummet så som det ser ut just nu.




Nu ska jag ägna en stund åt Bjarne och Beck innan det är dags att sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fräscht det ser ut i din hörna!!! MÅSTE ta tag i mitt kaos snart...lite omorganisation skulle behövas ;-)

kram!

Anonym sa...

Åhh vad fint! Vilken ordning!
Ha det gott!
Nina