onsdag 11 mars 2009

Grattis Nikki

Idag blev jag tvungen att gå hem lite tidigare från jobbet och jag jobbade de sista timmarna hemifrån eftersom jag hade glömt att ta min medicin i morse. Jag, precis så som många andra äter Levaxin och det är inte ofta som jag missar det på morgonen, men när jag gör det så blir jag ganska dålig efter lunch med huvudvärk och magont. Levaxin är ett hormon som håller igång ämnesomsättningen när ens egen sköldkörtel inte fungerar som den ska, i mitt fall upptäcktes detta i samband med min cancerdiagnos, men annars är det ganska vanligt att tjejer får problem i samband med graviditet. Ikväll har jag i alla fall plockat ihop en lite zip-påse med tabletter som jag kan ha på jobbet i fall att jag missar igen.

Kvällen här hemma har varit lugn, Bjarne jobbar med en tidning som han ska vara med och ge ut och jag har lyssnat på melodifestivallåtarna och läst lite bloggar. I morgon ska jag ta tag i jul-hela-året igen. Jag ligger tre kort efter.....

Här är i alla fall ett grattiskort som jag har gjort till en arbetskamrat. De underbara och våriga mönstrade papprena kommer ifrån K&Company.



Grattis Nikki!

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh vilket fint kort...härliga färger...

Kika in i min blogg....du har lite smått och gott där:)