söndag 9 november 2008

Veckoutmaningar

Jag älskar veckoutmaningar. Det känns precis lagom med sju dagar för att skapa ett inspirerande kort. Några dagar för att fundera och några dagar för att skapa. När jag började pyssla för några år sedan så hade Scrappiz veckoutmanigar och det var där jag fastnade för Linas kortskisser, nu var det länge sedan Scrappiz ordnade sjudagars utmaningar men däremot så gör Svenskscrapbooking det och de har väldigt roliga utmaningar som inte bara består av skisser. Förra veckans utmaning bestod i att inspireras av en annons och här är mitt bidrag:


Den här veckans utmaning består i att inspireras av färgerna i det uppgraderade Svenskscrapbooking och här är bidraget. Först nu ser jag så lika färger jag har använt! Kanske blev jag undermedvetet inspirerad av det nya forumet?

Inga kommentarer: