lördag 8 november 2008

Syfestival och en reward


På lördag ska jag åka till Syfestivalen i Kista. Det ska bli jätteroligt, dels för att det är mässa men även för att träffa en underbar vän (Z) som jag lärde känna genom en annan fantastisk vän och arbetskamrat för snart tio år sedan. Jag hade ingen aning om att Z och jag hade funnit samma hobby, ingen av oss höll på med scrapbooking på den tiden när vi umgicks som mest; då bestod livet mest av fester, män och jobb. Vi kom underfund med vår gemensamma passion vid en lunch för några veckor sedan, och hon blev nog lika förvånad som jag blev över att vi har blivit så pyssliga.

Tyvärr så är jag hemskt dålig på att känna igen människor till ansikte, kanske kommer jag att titta lite extra på dem jag tror mig känna igen för antagligen är det många "bekanta" som kommer till Kista. Egentligen borde jag nog göra mig en stor namnbricka att ha om halsen för om jag inte känner igen er så kanske ni känner igen mig.

Jag vill skicka en kram till Carina; hon har gett mig en award, den första jag har fått i scrapbooking världen. Tack Carina för dina söta kommentarer och för att du läser min blogg!.


Rewarden vill jag skicka vidare till några som inspirerar mig, inte bara med fina alster utan även med sina bloggar och reflektioner som jag läser så ofta jag kan.

Morfen

Jenny

Laila

Karin
och
Scrapparlotta

Inga kommentarer: