söndag 9 november 2008

ScrapperiMani i helgen


Tyvärr så satte migrän återigen stopp för ett roligt tillfälle och det blev ingen Syfestival för mig. Det känns så himla tråkigt att ha missat detta tillfälle för det är sällan det är en mässa så nära mig. Samtidigt så oroas jag av mina allt mer täta migränanfall. Det här var det åttonde anfallet inom loppet av två månader och så ofta har jag inte haft migrän sedan jag gick på gymnasiet. Som tur är ska jag till Danderyds sjukhus på tisdag och göra en total genomgång med datortomografi, hjärt- och lungtester. Undersökningarna är en del av min efterbehandling efter cancern, men min läkare är helt fantastisk och från den dagen jag blev sjuk för fyra år sedan så har jag alltid känt mig som en prioriterad patient så förhoppningsvis kan jag få svar på mina frågor även denna gång.

Det finns någonting trevligt att se fram emot nästa helg också, då är det cybercrop på Scrapperiet; ScrapperiMani. Mer information finns här!

Inga kommentarer: