lördag 22 november 2008

Wow, det är vitt!

I onsdags eftermiddag efter många timmars vånda så ringde äntligen min läkare, med positiva besked! Det finns inga tecken på spridning av cancern. För att helt vara på den säkra sidan så blir jag tyvärr tvungen att göra koloskopi. Det är en undersökning som inte är så trevlig, men då kan de ta bort polyper som kan orsaka nya tumörer så det är väl bara att vara glad och tacksam.

Jag vill skicka kramar till Scrapparlotta, Morfen och Carina. Ni anar inte hur mycket era omtänksamma ord betyder för mig.

I helgen så ska vi fortsätta packa och städa inför flytten. Nu är det bara två veckor kvar och det börjar kännas riktigt spännande. Vi får väl se hur mycket jag hinner skapa, pysselbordet blir i alla fall det sista som jag packar ned.

I morse när jag vaknade var allt vitt ute, och det fortsätter att snöa! Det är så vackert och jag känner mig genast piggare.


Inga kommentarer: