torsdag 4 augusti 2011

Semesterdag 9

Idag har vi sovit länge. Alexander sover ca 12 timmar på natten och eftersom han lägger sig sent (mellan 21.00-22.00) så sover han ganska länge. Dagen började med en liten tripp till Väsby centrum, vi hann både äta lunch på Subways och fika på Petite Four. Jag åt först den underbart goda tonfiskmackan och till fikat fick jag den godaste äpplemunk jag någonsin ätit. Den var helt färsk och äpplemoset var som hemmagjort. Förutom att äta så hann vi med en massa ärenden; vi handlade kläder till Alexander, något till oss själva och några kakformar på Clas Ohlson. Robert lät vår musikälskande son ligga nära mina iPhone-lurar ett tag och ooooh, så lycklig han blev av att höra musiken. Älskling! Vår son har tagit min iPhone så jag behöver en ny, typ 4:an.




(Alexanders snygga tröja har han fått av Evelyn).

Inga kommentarer: