fredag 5 augusti 2011

Semesterdag 10

Underbara fredag! Trots att vi har semester så känns fredagen lite speciell. Idag så åkte Robert och Alexander iväg en stund med farmor och jag var ensam hemma i två timmar. Fy så jobbigt det var, men ack så nyttigt. Det var andra gången i hans liv som han var iväg från sin mamma. Första gången var när jag var hos hudterapeuten och Sus tog hand om honom. Jag vet att han är så trygg med både Robert och Sus, men jag börjar bli en såndär som man inte vill bli. Måste helt enkelt öva mer. På eftermiddagen så tog vi en efterlängtad tur till Täby. Oh, vad jag har saknat Sus och Evelyn, som vanligt fick vi en underbar stund i parken. Erik är så söt med Alexander och jag tror att han kommer att bli en stor beundrare av den här spralliga killen. Ikväll så har vi ätit otroligt goda hemmalagade Club Sandwiches och testat en babymonitorapp till iPhonen. Funkar riktigt bra, men eftersom Alexander snarkar så blir det några extra larm.



Inga kommentarer: