onsdag 10 augusti 2011

Semesterdag 13

Vi hade planerat att rensa och städa idag eftersom det skulle bli dåligt väder. Regn och åska blev det, men ingen rensning. Istället fick vi besök av underbara Tina & Björn. Tanken var att vi skulle fika, men det blev både middag och fotboll och dessutom hann vi med en liten promenad. Alexander har fått ordentligt med mjölkskorv så idag var det dags för behandling och det verkar ha fungerat alldeles utmärkt och han verkar inte vara medveten om att han genomgått behandling idag. Tvärtom, han har lekt länge i babygymet och lyckades till och med slita ned sin älskade lila giraff och när vi badade honom ikväll så var det riktigt mycket plask och lek. Förutom att det har varit en underbar dag med fina vänner så har jag även hunnit pyssla lite och jag har nu 15 dopinbjudningar klara. Till min stora fasa så upptäckte jag idag att mitt lager av vit cardstock håller på att sina. När jag gick in på Pappersbiten så läste jag att de hade semesterlunk och jag hade inte räknat med att få något svar idag, men Sanna på Pappersbiten är fantastisk och en kort stund efter min beställning så fick jag ett svar! Wow, nu hinner jag nog få iväg korten som det var tänkt!

Mönstrat papper: My Mind's Eye, 29th Street Market, Paceful Dream (från 2008).





Bilder från Alexanders workout finns här i fotobloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

awesome blog, do you have twitter or facebook? i will bookmark this page thanks.

My site:
finance rachat credit www.rachatdecredit.net