onsdag 10 november 2010

Halloweenhelg!

Under helgen så har vi haft fint besök från Västervik: min syster Lotta med man och fyra barn. Vi har haft det hur skönt som helst och mestadels tagit det ganska lugnt. Miranda har sett "Solsidan" femtioelva gånger och killarna (med undantag av Axel) har spelat TV-spel.

Vi har ännu inte riktigt kommit i ordning här hemma, min trötthet och Roberts förkylning har gjort att vi tagit det lite lugnt senaste veckan. I pysselrummet så är alla möbler på plats, men jag har inte börjat packa upp ännu. Det är första gången i mitt liv som jag har ett helt eget rum för mitt pyssel och jag längtar så till att få ordning och börja skapa igen. Förhoppningsvis så får jag ihop lite energi under helgen för i veckorna så tar jobbet all min energi.

Här är några bilder tagna under lördagens äventyr på Vilundabadet.





Inga kommentarer: