onsdag 15 juli 2009

Utmaningar av Sollan

Sollan har lagt upp några roliga utmaningar på Creaforum. Den första utmaningen består i att göra ett kort med sommartext och minst två stämplar. Jag har använt lite spillpapper, bland annat ett transparant papper med rutor (jag kommer inte ihåg vad de kallas). Fjärilarna är från Quickutz och jag har monterat ett extra lager med vellum för att ge dem lite 3-D känsla.



Nästa utmaning var att göra ett kort eller lo som har med sommar och regn att göra. Jag har använt mig att min kära ko från Penny Black som har gummistövlar på sig och så har jag strött kortet med blommor för att ge lite mer sommarkänsla.

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Så härliga alster, ljuvliga färger på kortet, och Lo är ju jättehäftig, älskar kossan :)
Må gott!!!/Kram Lena

Anonym sa...

Sååå fina kort!

Hanna sa...

Åh, såå fina kort du gjort!
Kram,
Hanna