söndag 19 april 2009

På pysselfronten lugnt.....

Ja, det är tyvärr alldeles för lugnt och jag har inte skapat så mycket den senaste veckan. Det har varit ganska mycket på jobbet och jag jobbade hela lördagen inför nästa veckas konferens i Örebro. Det kommer inte att bli så mycket gjort den kommande veckan heller, eftersom jag åker till Örebro på onsdag och inte är hemma igen förrän på söndagkväll.

Idag har dock gjort ett julkort och två beställningskort, men det är lite för mörkt för fotografering nu, så jag får visa mina kort i morgon istället.

Som ni säkert vet så är Doodlebug ett favoritmärke och jag har äntligen hittat en butik i Sverige med massor underbart material från denna tllverkare. Butiken heter Scrapnet och här kommer några av de saker som jag tycker mycket om.

Små flaskor med glitter.

Alfabetstickers.

Bling.

Jag har ju varit ganska duktig de senaste månaderna och inte köpt några scrapprylar alls, så lite shopping hos Scrapnet är jag värd. *smile*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thank you for visiting my blog! Your Easter cards are wonderful! Great scrapbooking talents! I have another blog for my photography if you would like to look at it. It is www.risspics.blogspot.com..

Thanks
Marissa

Monica sa...

Grattis Fia! Det var du som vann utlottningen av Emmys hare från gårdagen!
Maila din adress till info@pappersvinden, så kommer den på posten inom kort!
Mvh
Pappersvindens Creative Team

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej!
Hoppas du haft en trevlig valborg och en trevlig helg!

Btw - Jag är lite nyfiken på din shopping (klart du är värd det och vad blidde det för nått?) och dina kort skulle du ju visa upp, jag vill ju se dem såklart! *ler*

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica