söndag 12 april 2009

Skön påsk - årets första dopp

Ja, här har vi en fantastiskt skön påsk och jag har känt på vattnet för första gången i år. Ja, det var visserligen bara med tårna, men ändå! Vädret har varit så otroligt underbart att jag fortfarande inte har kommit mig för att sätta mig ner för att komma ikapp med "jul hela året". Dagarna har tillbringats utomhus och fotobloggen har uppdaterats flitigt.

Varma fötter.


Fotografiet ser nästan överexponerat ut, men det är bara mina vita ben som har blivit lite rosa av den första solen :-)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Phu.....blev lite orolig när jag läste rubriken....Att du tagit ditt första dopp.....Men det var visst bara tårna:) Jag badar ju knappt på sommaren:) Större badkruka än mig....ja det får du leta efter:)
Ha en fortsatt trevlig påskhelg min vän!
Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tjingeling!
Halkade in via ett bananskal (eller rättare sagt via Lottas sida...) och fastnade för alla fina, söta och vackra påskkort du gjort! Härliga foton och en superfin LO om ert lilla "lejon"!
Kul att få kika in här!

På återseende!
Kram / Angelica