torsdag 5 februari 2009

Utmanad av Morfen

Jag har blivit utmanad av Morfen.

* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Jag hamnade i mappen bland mina bloggfoton och den sjätte bilden var kanske inte så rolig. Jag tog den här bilden i samband med att jag bloggade om nagellack och färger.


Jag utmanar var och en som inte tidigare har gjort den här utmaningen att visa sin sjätte bild. Skriv gärna en kommentar om du antagit utmaningen så vi andra kan få se din bild.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du antog utmaningen!! Den bilden var ju helfestlig tycker jag. Jag älskar nagellack och skulle gärna köpa karamelliga och tjejiga färger, men det slutar oftast med något ljusrosa och ett överlack. *s*
Kram!

Om SB sa...

Hej Fia!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, har försökt hitta någon mailadress men inte lyckats.

Du får gärna maila mig.