söndag 8 februari 2009

Lugn helg, påminnelse om min blogcandy

Det har varit en lugn helg eftersom jag har haft feber sedan i lördags. Jag har massor av arbete med mig hem, men har bara orkat med att göra en tredjedel, och det innebär att det blir en väldigt intensiv vecka på jobbet. Två av mina arbetskamrater är också febriga så det är väl någonting som går just nu men med Ipren och mycket vatten så klarar jag mig ganska bra.

En rolig nyhet; Annas scrapbooking har skapat en grupp på Facebook! Jag vet att det är många som har frågat efter svenska scrapbookare på FB så det här kan nog bli en mycket populär samlingsplats. Redan nu finns det både erbjudande och utmaning publicerad för alla gruppmedlemmar så passa på och gå med.

Ni har väl inte missat att jag har en bloggcandy för att fira den här ”nya” bloggen. Mer information finner ni här! Nedan ser ni bilder på några av de papper som ingår i candyn!
Jag vet inte om det är så att jag inte uppmärksammat det tidigare eller om det är någon särskild ”bloggcandy-yra” just nu för jag ser dem överallt! Vi får se om det är så att jag själv hinner delta i någon. Nu är det snart sängdags för mig, jag har varit så trött idag att jag inte ens orkade köpa några bingolotter till kvällens Bingolotto, sorry Lotta.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Har aldrig brytt mig om det där med Facebook, vet knappt hur det funkar....Men det låter ju kul att Annas scrapbooking skapat en grupp där....kan vem som helst få gå med där?

Lotta sa...

Glömde ju skirva att jag hoppas verkligen att du snart är feberfri och frisk igen...
Krya på dig!!