torsdag 26 februari 2009

Kurs i Excel

Igår var jag på MedborgaskolanHagagatan hela dagen. Jag var på en välbehövlig kurs i Excel. Tidigare så har jag nog tyckt att jag kan programmet ganska bra, men det är alltid bra att få en genomgång av formler och funktioner och framför allt alla uppdateringar som sker. Det var en fantastiskt bra dag, lokalerna är jättefina, läraren var bra och mina kurskamrater trevliga, men när jag kom hem så var jag helt slut och somnade på soffan redan vid åtta-tiden.

Idag börjar omröstningen på Scrappiz efter helgens CC, missa inte det. Alla medlemmar kan rösta.

Veckans skiss ska jag skriva ut och scrappa efter i helgen (det har ju varit mycket korttillverkning på senaste tid). Missa inte skissen som är gjord av Karin, den är underbar och ni hittar den här.

Inga kommentarer: