måndag 8 juli 2013

Strandmat

Just nu njuter vi av strandlivet och förutom solfaktor och flytkuddar så är det viktigt att fylla på energidepåerna ofta. Jag brukar ha färdiga saftflaskor i frysen som vi tar med oss, dels fungerar de som extra kylklampar, men isen gör även att saften håller sig kall i många timmar. Förutom vätska så är det pannkaksrullar och färdiga smoothies som är mest populära. Jag har sådan enorm tur att jag just nu buzzar "Min frukt". Färdiga frukt smoothies är perfekta att ha med sig till stranden och jag har varit väldigt populär bland barnen när jag har med mig ett gäng! Min frukt är utan tillsatt socker och består av mosad frukt och bär. Smoothiesen är lämplig för barn från 6 mån men den är utan tvivel lika populär hos 6-åringen.

Mer om "Min frukt" hittar du här!




Inga kommentarer: