tisdag 9 juli 2013

Semesterdag 2

Ännu en dag med sol och fantastisk värme. Idag åkte vi till stranden på eftermiddagen och fick sällskap av Sus, Bella, Evelyn, Janne och Erik. Det var galet mycket folk men Alexander roade sig precis som vanligt och lyckan över att få träffa "Us" var stor. Även Erik verkade gilla strandlivet och det är så gulligt att se hur lätt han skaffar sig nya vänner.

I dagen Sommar i P1 pratade Sarita Skagnes, en tjej som tidigare var helt obekant för mig. Har ni inte lyssnat till programmet idag så tycker jag att ni ska göra det! Hennes berättelse är oerhört stark och hon pratar om sin barndom i Indien och hur hon ansågs vara en belastning när hon föds som tredje dottern i sin familj. Förutom en väldigt bra program så bjuder Sarita på välvald och bra musik!

Nu ska jag ägna mig åt en halvtimmes pyssel innan det är dags för sängen, Jag har hittat ett jättefint papper i mina gömmor. Det heter "Flutter" och kommer från Primas kollektion "Whisper Collection" som kom ut 2007!



- Bloggat i all hast med BlogPress från min iPhone

Inga kommentarer: