måndag 11 april 2011

Dagen D och vårkänslor!

Ja, idag passerade vi beräknat datum och i stort sett hela dagen ägnades på Danderyds. Mitt blodtryck har stigit ytterligare så nu äter jag blodtrycksmedicin för första gången i livet. Efter ett par timmar vid CTG:n och undersökningar så känner jag mig ganska mör, men det är nog ingen bebis på gång närmaste dygnet. På torsdag är det dags för återbesök om ingenting har hänt innan dess.

Helgen och solen gav riktiga vårkänslor och jag har suttit en hel del ute på balkongen och njutit av värmen och den fantastiska utsikten. I söndags tog vi en liten tur till Plantagen och köpte superbilliga penséer i olika färger. De märktes att vi var många med vårkänslor för det var ganska så utplockat bland vårblommorna, men med lite vatten och kärlek så tror jag att de återhämtar sig ganska så snart.



Fler bilder på de vackra våriga blommorna finns i fotobloggen!

1 kommentar:

Morfen sa...

Inget inlägg idag så kanske är det ngt på g.. ?! jag håller tummarna som tusan!! :D Kram!