måndag 4 oktober 2010

En hel del tv-tittande och så lite verktyg!

Det blev inte så mycket pysslande för mig i helgen. Det är alldeles för omständligt när man måste dyka ner i flyttkartonger varje gång man ska ha fram något. Däremot så blev det en hel del tv-tittande eftersom jag inte riktigt prioriterat det på senaste tiden. Jag hade tre inspelade avsnitt av min favoritserie Brothers & Sisters som jag snabbt avverkade. Därefter blev det "Berg flyttar in" först med Gunde Svan och sedan ett fantastiskt och personligt avsnitt med Arja Saijonmaa. Sent i går kväll när mannen kommit hem från sin segeltur så såg vi en dokumentär på TV4 Fakta som heter TV Junkie och som berört mig djupt, jag har inte riktigt kunnat släppa dramat på hela dagen och hela hemresan från jobbet gick åt till att "älta". Har ni inte sett den så gör det, det finns så mycket att lära och förhoppningsvis kan Rick Kirkham med sin smutsiga resa bespara andra från att ta den.

Ikväll så har jag gjort ett litet DT-inlägg hos Bumblebee om mina favoritverktyg. Här kommer några bilder och mer information och direktlänkar hittar ni här.






Nu ska jag kika in på IKEA.se en snabbis och se om jag hittar några bra möbler till det kommande pysselrummet. Hoppas ni alla har en skön vecka.

Kram Fia

Inga kommentarer: