söndag 8 augusti 2010

Sköna söndag!

Wow, vilket enormt åskoväder som drog förbi i går kväll. Det var ett fantastiskt skådespel att få se alla blixtar som lyste upp himlen. Just nu är så har regnet en kort paus, men jag är helt säker på att det är lika bra att stanna inne idag också och att det är helt ok att fortsätta dagen vid pysselbordet.

Igår gjorde jag ett litet grattiskort till en arbetskamrat som fyllde år under semestern. Jag har kombinerat två olika utmaningar. Kortet är gjort efter en skiss från Kortskissen - 101, och färgerna är valda efter den första färgkombinationen hos ColourQ. Jag plockade fram mina gamla älskade papper från Heidi Swapp, och de är så fina att jag knappt vågar använda dem.


Färgkombinationen består av:
Melon Mambo: - cardstock och de små hjärtan på det mönstrade papperen.
Pretty in Pink - Stora hjärtan på det mönstrade papperen.
Old Olive - QK Swirls
Basic Gray - blomman
Neutral - bakgrund på papper och blomma.


Ha en riktigt skön söndag.
Kram Fia

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej,Fia!
Längesedan jag hälsade på hos dig.Och massor av fint och intressant att kika på.
Tack,för din hälsning hos mig!


Kram!

Laila sa...

Vet du vad, Fia?
Din utveckling på kortfronten är makalös.
Du leker så mycket med färger och former och du får ihop det så bra ♥