söndag 29 augusti 2010

Full fart

Det är full fart just nu. Vi har haft ett par jobbiga veckor med massor av akutbesök på Danderyds och sjukhusvistelser men nu är allt lugnt på den fronten och vi har landat här hemma igen. Valrörelsen är i full gång och ikväll sitter jag och blir imponerad av Jan Björklund på SVT, det är en bra utfrågning och han är faktiskt både klokare och roligare än vad jag hade förväntat mig. Men ännu mer ser jag fram emot torsdag när Fredrik frågas ut. På jobbet ansvarar jag just nu för utskick av valsedlar och det är ett enormt tryck med beställningar från utlandssvenskar i hela världen och tack vare mina fantastiska arbetskamrater så fungerar det alldeles utmärkt och vi får iväg i stort sett alla beställningar samma dag som de kommer in. Från och med onsdag kan man förtidsrösta så jag misstänker att det kommer en hel del beställningar från Sverige också den kommande veckan.

På "att-göra-listan" just nu finns det mängder av punkter, de flesta tack vare den kommande flytten, men jag skulle också behöva få in en liten resa ner till Västervik för att hälsa på Axel som nu är en månad gammal. Med tanke på det helt galet kalla vädret så skulle jag behöva shoppa lite varma kläder och ett par sköna stövlar också, frågan är bara när och var!

Det har hänt en hel del i pysselrummet också, men jag har inte varit så duktig på att uppdatera bloggen med mina skapelser och inköp. Jag ska försöka ändra på det i veckan och börjar med att visa några bilder från mitt senaste DT-inlägg hos Bumblebee då jag visade tack-kort med tändsticksaskar med papper från October Afternoon och flourish från Bosskut och Quickutz.





Inlägget hos Bumblebee hittar du här.

Nu hoppas jag att ni får en skön vecka och att ni kikar in här snart igen!

Kram Fia

Inga kommentarer: