söndag 1 augusti 2010

Mojo149 och åter till Kioshi

Jag har knåpat ihop ett litet runt kort efter en skiss från Mojo Monday (149). Återigen så gav mig "Kioshi" inspiration och jag färglade motivet efter papperen. Den underbara stämpeln och texten kommer ifrån Unity, jag älskar deras stämplar!



Nu ska jag måla naglarna och vänta på att SVT äntligen visar Lag-vm i speedway som egentligen avgjordes redan på eftermiddagen (har hållt mig ifrån alla nyheter för att inte förstöra spänningen). Matchen som egentligen skulle avgjorts igår började bra för Sveriges del, men regnet gjorde att matchen inte gick att slutföra och idag börjar man om från början.......

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket härligt kort....härliga färger, och stämplen är ju tokhäftig:) Var längesen jag var här nu (längesen jag gick bloggrunda över huvud taget...har inte blivit av när solen skiner). Du har som vanligt skapat massa fint, du gör ofta i lite lila och det gillar jag...jag är inne i en lila period:)
ha det gott!

JenMarie sa...

Oh this is so cute, LOVE the purple!!