lördag 31 juli 2010

Get Sketchy!

Jag har jobbat min första vecka efter semestern och idag så har jag bara tagit det lugnt. Jag tänker mycket på Laila och funderar en del över det som har hänt i mitt eget liv under de senaste månaderna. Jag önskar att jag kunde uttrycka mig lika väl som min vän gör, men jag har svårt att sätta ord på alla jobbiga känslor. Min styrka just nu är att jag är trygg och kan vara mig själv. I förra veckan så fick jag hem några färgglada papper från Bo Bunny och de har jag pysslat lite med under dagen tillsammans med en rolig skiss från Get Sketchy! Det är första gången jag deltar i den här skissutmaningen, men det kommer garanterat att bli fler: Här hittar ni skissen.

Tack betyder "thank you"!. Mönstade papper från Bo Bunny och bokstäver från Pink Paislee.


Inga kommentarer: