tisdag 27 juli 2010

Tillbaka på jobbet!

Det känns faktiskt riktigt bra att vara tillbaka på jobbet, och vädret har nog hjälpt till en del. Vi är ganska få som jobbar just nu så det är väldigt mycket att göra, men det gör att dagarna går fort. Pysseltiden blir dock lite begränsad, men förhoppningsvis hinner jag ta igen lite av det i helgen. I går fick jag ett paket med stämplar från Simon Says Stamp, kanonsnabb leverans och massor små roliga stämplar som jag har önskat mig en tid. Bland annat så har jag uppdaterat min samling av "Fluffles", jag sålde ju av alla mina Penny-Black-kossor under våren så det känns som om jag förtjänat dessa..... Foton på de nya stämplarna kommer i helgen om vädret tillåter. Här är i alla fall ett litet kort som jag gjort efter en skiss från Taylored Expressions. Jag är fortfarande fast i stämplarna från Unitys februaripaket och även fast i Basic Greys Kioshi. Har varierat stämpelmotivet med både embossad Versamark och svart Memento.

1 kommentar:

KER sa...

what a sweet or should i say tweet card...the details are just great