fredag 26 februari 2016

Vi säger inte "Hej då"

Ni som känner mig vet att jag är så otroligt dålig på att säga "hej då" och jag säger hellre "vi ses snart igen". En av våra fantastiska pedagoger på förskolan slutar idag, hon ska ut och se sig om i världen. Barnen är väl förberedda och de har haft en nedräkning med ett flygplan uppsatt på väggen och pratat mycket om vad Jonna ska få uppleva. Det var många föräldrar som var med och bidrog till insamlingen och vi har köpt en resedagbok från Simple Stories med massor av fickor att spara minnen i och kort att skriva på. Dessutom köpte vi arkivbeständiga pennor, någonting som alla borde ha och använda för värdefulla minnen. Ett litet kort hann jag göra också, det är gjort efter fredagsskiss #3 som ni finner hos Fru Limegrön!





De mönstrade papperen kommer från Maja Design och ni hittar dem här!
Nu är det fredag och jag hoppas att ni alla får en underbar helg!

Inga kommentarer: