fredag 12 februari 2016

Fredagsmys hos Fru Limegrön!

Idag startar Fredagsskissen hos Fru Limegrön och här hittar ni den allra första skissen. Jag har gjort ett kort till Alla hjärtans dag och använt mina kära papper från Basic Greys serier Kissing Both och Bittersweet.



Fjärilen kommer från Wycinanka och är målad med distress "fired brick" och embossad med Stampendous underbara "aged scarlet".



Även texten kommer från Wycinanka och är embossad med samma pulver som fjärilen.


Blandade blommor prydda med lite Stickles "star dust".
 


Hoppas att ni får en mysig fredag och ni har till och med torsdag på er att tolka skissen om ni vill vara med och tävla om presentkortet! 

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Men Fia!! Jag var ju hos fru Limegrön igår och höll ditt fina kort i handen =) och jag tyckte att jag kände igen dig men kunde inte placera dig. Nu så vet jag ju varför, det är hårfärgen,hihi.... Du kände inte heller igen mig, din f.d granne på 3 tr som nu bor i Runby.
Nu måste ju så klart jag också titta efter skissen och få till ett kort.
Kul att se dig iaf =)
Ha en trevlig helg!
Kram/Y

Fia sa...

Oh! Så det var du! Jag var inte helt säker och ville inte verka påträngande! Men så roligt att få se dig och vilket fantastiskt hår du har fått! Jag hoppas att vi ses snart igen, vore jätteroligt att få en uppdatering om livet i Runby! Hälsa din trevliga man också! Kram!