söndag 13 juli 2014

Oj, semestern är redan slut!

Herregud så fort tiden går! Semestern är redan slut och det har gått över en månad sedan som jag bloggade senast! Vi har haft en otrolig sommar med resor till Spanien och Västervik. Jag och Robert har tillsammans den mest fantastiska familjen och den kärleken som de ger är så stor att det inte finns ord som räcker. Vi måste vara den lyckligaste familjen i världen och med tanke på att jag, trots stor oro, klarade min 10-års kontroll utan anmärkning så svävar vi på moln!

Varje dag så tänker jag på vår fantastiska vecka i Spanien och att vi fick möjlighet att njuta av huset och sällskapet i Västervik ytterligare en sommar!

Hjärtat är fullt av värme och för första gången på många år så är även jag solbränd. Nu väntar en höst med viktiga val och avgöranden inför framtiden. Jag känner en viss oro, men hoppas att både min kommun och vårt land väljer att behålla valfrihet, arbetslinjen och en stabil ekonomi!




Inga kommentarer: