lördag 7 september 2013

Tre veckor..........

Idag är det exakt tre veckor sedan som jag blev förkyld och sedan dess har jag varit helt sänkt och inte fått så mycket gjort. Jag jobbar, tar hand om Alexander och sover. Förhoppningsvis håller det nu på att vända och idag känner jag mig piggare än på länge.

Trots det tråkiga med förkylningen så händer det en massa roliga saker. I måndags var jag och hämtade mina pysselsaker som en tjej här i Väsby ordnade så att vi kunde sambeställa. Förutom att det var jättefina saker (se nedan) så var det så otroligt roligt att få träffa tjejen som ordnat, fixat och lagt ner en massa tid på vår beställning. Det är svårt att beskriva men det här korta mötet gav mig så mycket glädje och energi och jag skulle kunna ha stannat och pratat hur länge som helst om det inte vore för min lilla hungriga plutt som jag just hämtat från dagis. Förhoppningsvis så kanske jag kan träffa Veronica på någon pysselträff för förutom att hon sprider värme och glädje så skapar hon fantastiska kort! Ni kan se här.




Här är ett par bilder på min beställning, jag köpte stämplar också men de är inte så roliga att fotografera. Nu ska jag äntligen fortsätta med mitt nybörjade "Project Life".






Hoppas att ni alla får en under helg och njuter av vädret!

- Bloggat i all hast med BlogPress från min iPhone

Inga kommentarer: