lördag 14 september 2013

Årets andra julkort - Scrapbutikens julkortsutmaning!

Ni som känner mig vet att jag allt som oftast behöver en utmaning för att komma igång och idag hittade jag en pågående julkortsutmaning hos Scrapbutiken. På julkortet skulle det finnas minst en tag och jag har valt att ha min lite dold, fast med "Varma julkramar".







Mönstrade papper från Maja Design - "Vintage Winter"
Texter: CreaMaria embossade med Reprints "Red Sparkle"
Motiv: Klappiga Tilda från Magnolia Winter/Christmas 2007
Julgranar: Magnolia Doohickeys - Snowy Forest
Dessutom lite vit spets, blommor från Wild Orchid och Doodlebug, halvpärlor från Reprint.

4 kommentarer:

TinaLinn sa...

Åh vilket sött kort, och vilka härliga papper =) Gillar hur du fått med tagen.

Marita Johansson sa...

Åhhh ett sånt superfint julkort

Sivan sa...

kanonsnyggt..:)

NickScrapShack sa...

Vilket fint julkort. Du har löst tagen jättefint! Så himla gulligt det blev med stämpeln i hörnet och att det känns som hon sitter och tittar ut på vinter himlen...

Lycka till
Helene