tisdag 29 november 2011

Unity + Webster's = Love ♥

Just nu håller ju jag på att rensa mitt pysselrum och sälja en del på Tradera. De här stämplarna är några av sakerna som just nu ligger ute. Men tittar man sig omkring här inne så kan man inte tro att det är en enda sak som lämnat rummet för det ser ut att vara mer saker än någonsin. Men det blir väl så när man ska ta fram saker, fotografera, väga, packa och vänta på betalning - många saker framme helt enkelt. Dessutom är det så att jag får en massa idéer när jag plockar med mina Tradera-saker och mitt upp i allt så blir det lite pyssel. Så var det med de här stämplarna. Jag var bara tvungen att göra ett litet kort!

Mönstrade papper från Webster's pages - Hollywood Vogue
Stämplarna är ett samarbete mellan Unity och Webster's.




Inga kommentarer: