fredag 29 juli 2011

Semesterdag 5

Viktigast av allt: Lotta har fått sin Iphone. Sämst idag: Morgan fick inte sin. Alexander vaknade med rivmärken i ansiktet i morse. Jag måste försöka fila ner naglarna ännu mer. Vi sov ganska länge och tog det lugnt innan vi drog i väg med bilen. På väg in till stan så var jag inne en sväng hos Hannas pysselstuga - wow, vilken affär. Hur stort som helst och massor av saker. Jag köpte en stämpel och några punchar men nästa gång ska jag ta mig tid och shoppa loss ordentligt. Vi har varit en sväng hos mormor idag också och passade på att titta förbi farmor Karin också. Det är så underbart att ha dem båda! Idag hade jag med mig datorn så de fick se alla bilderna på Alexander, från den första där han bara är sekunder gammal till de som jag tog i onsdags när de var här på fest. Ikväll har vi grillat och ätit gott och Arvid hade byggt en liten båt som vi hade på middagsbordet. Lotta sitter nu med sin Iphone och Robert har just gett Alexander lite mat. Vi har en soft fredagskväll!

Inga kommentarer: