lördag 9 juli 2011

Finaste vännerna!

Jag har verkligen världens finaste vänner! Några träffar jag sällan men vet att de finns där, vi tänker på varandra och ses när tillfälle ges. Andra träffar jag ofta och de är som en del av min familj. Igår träffade jag två av mina finaste vänner, de betyder så oerhört mycket för mig att jag har svårt att beskriva det i ord. Fredagen var en helt fantastisk dag, vi bjöds på massor av god mat och jag fick vara lite barnledig. Hela fredagen satt jag och tittade på medans det gullades, byttes blöjor och vaggades. Jag ammade några gånger och njöt av att bara titta på underverket. Så idag känner jag mig riktigt utvilad och Alexander vaknade med ett leende. Vilken skön inledning på helgen! Kanske kan jag till och med få lite tid för pyssel.






I fotobloggen
finns några bilder från Yvonnes trädgård!

Inga kommentarer: