lördag 18 september 2010

Basic Grey Challenge 29

Just nu sitter jag och njuter av det bästa av två världar: jag har telefonjour och svarar på valtekniska frågor samtidigt som jag sitter vid pysselbordet. Det ringer inte jättemycket och de vanligaste frågorna är "Vart kan jag förtidsrösta?" och "När stänger förtidsröstningslokalen?". Som tur är har jag plats för datorn på pysselbordet för via val.se så kan jag hitta svar på dessa frågor. Några riktigt komplicerade frågor har jag inte fått ännu, men dagen är lång och mycket hinner säkert hända.

Den första utmaningen som jag började med var Basic Greys challenge 29, det blev ett snabbt och enkelt kort med dekorationer i form av en stickersblomma som följde med Kioshi-paketet. Kortet blev lite tomt så jag funderar på om jag inte ska sätta dit några bokstäver också!




Nu ska jag leta redan på ytterligare någon snabb och rolig utmaning.

4 kommentarer:

Kamilla sa...

åååh WOW vilket underbart kort, stilrent och sååå snyggt!! färgerna harmoniserar perfekt ihop!!
Kram kram

Tara sa...

Thank you so much for joining us at basic Grey this week..... I just love what you did with the sketch and the yummy papers you chose to work with too!
Hugs Tara xx

Chris sa...

A fabulous card and your choice of papers is so pretty. Love how you interpreted the sketch too. Thanks for joining us at BG challenges. Chris and the DT :)

Sissi sa...

Supersnyggt kort! Gillar färgerna mycket =)