tisdag 19 januari 2010

Vinterdies från Bosskut.

Jag älskar vädret vi har haft den senste tiden. Riktig vinter med snö och kyla gör att den mörka årstiden är lite lättare att ta sig igenom. Idag när jag gick ifrån kontoret så var det tyvärr plusgrader och slaskigt. Jag har inte sett någon väderleksrapport på ett par dagar och hoppas på att det kalla kommer tillbaka så att allt ser vitt och rent ut igen och att barnen får massor av snö på sina sportlov.

På tema snö och vinter så har jag fått förtroendet av Bumblebee testa några olika dies från Bosskut.

Här har jag använt Bosskuts "Poinsetta" som egentligen är en julblomma, men med en miniros i mitten och några ljusgröna blad så blev blomman lite mer vintrig.


Jag har blandat de små bladen som medföljer Poinsettan med lite större blad för Quickutz.


Det är roligt att jobba med dies eftersom man kan "möblera" dem lite som man tycker.


På den här "snöisen" så har jag valt att inte sätta dit någon näsa. Mest var det för att jag inte tyckte att det oranga passade in i kortet, men även för att jag tycker den ser så mycket snällare ut.


Embossad text (Creamarias stämplar). Vantarna är en Bosscut die som jag blev helt förälskad i.


Hoppas att ni alla får en underbar vecka. Här hemma har vi både sorg och glädje. Sorg över att en ung människa valt att avsluta sitt liv och glädje över att jag efter fem år blivit friskskriven och nu är cancerfri.

Kram Fia

1 kommentar:

DesignAnnique sa...

Vad söt blomman var! Den blev jag riktigt sugen på...

Och grattis till femårsgränsen! Även om det blandas med sorgen förstår jag att det är skönt att få bli friskskriven.