söndag 31 januari 2010

BOM - 2010

Jag har bestämt mig för att göra en BOM (Bok om mig) 2010. Jag gillar ju inte att vara med på kort så det här blir verkligen en utmaning för mig, men jag har ju också möjlighet att scrappa vardagen och allt som omger mig så det går ju trots allt att undvika kameran.

Jag kommer att göra albumet i Lettersize och använda mycket bling, för jag hoppas att det kommer att bli ett glittrigt år med mycket "Glam & shine".

Idag har jag gått igenom massor av cardstock från Bazzill, så som många vet så har jag inte något jättestort scraplager, men om det är någonting som jag samlar på så är det cardstock och särskilt kär är jag i mina papper från Bazzill. Lite senare denna månad så ska jag visa en del i Bumblebees blogg, så håll utkik.

Nu ska jag "ge mig iväg till Pyssellyckan och titta på album. Hoppas ni alla får en bra vecka.

Inga kommentarer: