onsdag 9 december 2009

Trött, trött, trött, helt galet trött!

Nu längtar jag efter sol och snö. Jag är helt galet trött och senaste dagarna har jag inte ens orkat hålla mig vaken till 20.00 på kvällarna. Jag tror det beror på solbristen, men kanske har helgens sjukhusförberedelser och lite magproblem också tagit ut sin rätt.

Några kort har jag i alla fall fått ihop för när jag inte sover så sitter jag i pysselrummet.

Julkort nr. 47. Kortet är gjort för Bumblebee och motivet är Happy Hoppers från Stampabilities.


En närbild.


Julkort nr. 48


Julkort nr. 49


Julkort nr. 50

3 kommentarer:

Sussi sa...

Inte konstigt att du är trött så mycket kort som du gjort..*fniss*. Och dessutom har du ju varit ordentligt krasslig. Hoppas att du mår bättre.
Ses vi på Skapa den 3:e?
Kram

Morfen sa...

Du är SÅÅÅÅ duktig på julkort!! Jag ska göra som du nästa år och sätta igång tidigt. Det är inte kul att skapa när man känner sig stressad. Tack för kommentaren hos mig. Stämplarna jag använt kommer från Panduro: http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=510203 Jobbigt att du är så trött och mår skräp också. Vi får kämpa ihop och hoppas på att solen återkommer - det piggar iaf upp sinnet en smula. Kraaaam!

Anonym sa...

Vad många fina julkort du har gjort! Hoppas att du samlar krafter snabbt! Trevlig Lucia!