fredag 30 januari 2015

Årets femte julkort!

Oh, så äntligen har jag fått lite tid att göra ett kort med en av mina mest älskade stämplar från Magnolia, Inslagen Tilda från So Jolly & Under the Mistletoe. Jag försökte hitta stämpeln på Magnolias hemsida, men det verkar som om de bara har stämplar från 2010 och framåt i sortimentet. Vilket är väldigt synd, dels för att det är roligt att kunna köpa och komplettera samlingen med äldre stämplar, men även för att butiken har varit ett bra sätt att hitta namn och tillhörighet till gamla stämplar som man fått ärva. Ni kanske har några tips på hur ni hittar äldre sortiment?

Här är i alla fall årets femte julkort.
Mönstrade papper från Maja Design och stämpeltext från CreaMarias kollektion hos Skapa Hobby. Granar och den halva julstjärnan är DooHickeys som också kommer från Magnolia.


 

2 kommentarer:

Anna sa...

Om jag inte mins fel finns dom i Magnolia butiken i Borås. Är det så du skulle vija ha några kan jag kolla när jag åker dit nästa gång.
Tycker det är så fint med blåa julkort. Detta var ju så fint.
Kram Anna

linda sa...

Så nydelig kort.. Lekker fargelegging, veldig lurt å å lage kort igjennom hele året... Det burde jeg og gjøre...

Bare bruk mitt kort i bloggen ;)